Jan Paweł II w kabriolecie…

Jan Paweł II w kabriolecie Ferrari Mondial podczas wizyty w fabryce Ferrari, 4 czerwca 1988 roku. Galeria #starszezwoje – blog ze starymi grafikami, miedziorytami, rysunkami z muzeów oraz fotografiami #historia #ciekawostkihistoryczne #gruparatowaniapoziomu #fotohistoria #motoryzacja #myrmekochoria Czytaj dalej...

Siema. :D Mam pytanie. Jestem…

Siema. :D Mam pytanie. Jestem właśnie w trakcie szukania jakiegoś auta. Koniecznie z automatyczną skrzynią. Jeździłem już sporo na automacie, ale teraz przeglądając zdjęcia mam małą rozkminę, google niestety nie pomaga. Co to jest rodzaj skrzyni? R jest na samej górze, nie ma w ogóle P – zatrzymuję na N? A to od „automatic” (D?), a sportowy załączam „z palca”? (╯°□°)╯︵ ┻━┻ #motoryzacja #samochody Czytaj dalej...

Mój stary jest kurwa mistrzem…

Mój stary jest kurwa mistrzem xDDDD Kupił rok temu trefny samochód. Kurwa zamiast dokładnie sprawdzić czy wszystko z nim ok, to on wziął go bo mu się spieszyło. I chuj, okazało się, że to rzęch i powypadkowy. Mój stary założył sprawę facetowi, od którego kupił. Dzisiaj zapadł wyrok… WYGRAŁ TĄ SPRAWĘ XDDDD Pewnie tylko dlatego, że facet w ogóle się nie wstawił. 7,5k + 1800 dla adwokata gość musi spłacać, mimo, że jak by się na tą sprawę wstawił, to pewnie mój stary by się obsrał z braku argumentów. Gdzie dwie ameby się biją, tam jedna korzysta xDDD Dzisiaj wielkie święto, stary już poszedł po kapuche na bigos do piwnicy. #sady #prawo #motoryzacja Czytaj dalej...