Juz widzialem 100 dni w…

Juz widzialem 100 dni w koszulach, 100 dni z piwerkiem wiec moze i ja cos zrobię z zakresu #januszdetailingu
To jak, lecimy z #100detailingchallange
Dzien 001
Na pierwszy strzal leci Dropnetic od Microfiber Madness, czyli magnetyczna fibra pod lusterka, aby po myciu nie robiły sie zacieki.
W tle jakas limitowana wersja 911 GT3RS
#carboners #motoryzacja

Dzisiaj pochwalę się paczką,…

Dzisiaj pochwalę się paczką, którą wygrałem w #rozdajo od @filtrytotupl a w niej:
– cztery próbki dressingu do opon Shiny Garage Back2Black (na zdj jednej brak, bo koledze dałem)
– koszulka z Valvoline
i przyjemny list, napisany odręcznie, a na odrwocie pewne hasło widoczne na zdjęciu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Paczka dobrze zapakowana, szybko dostarczona, po krótkiej wymianie zdań na pw i ich liście w paczce, ekipa @filtrytotupl wydaje się być całkiem sympatyczna (ʘ‿ʘ)

Może kilka słów o dressingu

Zalety:
– zostawia satynowe wykończenie, ale w sumie to 2w1 bo gdy nałoży sie go więcej to jest bardziej połysk niż satyna
– niby do opon ale świetnie sprawdza się na listwach zderzaków
– dobrze się rozprowadza i jest całkiem wydajny – jedna próbka 50ml wystarczyła na cztery opony + wszystkie listwy zderzaków i progów. Warto używać do tego gąbki (nawet takiej zwykłej do mycia naczyn xD)
– CUDOWNY ZAPACH. Trafiłem akurat na zapach gumy balonowej. Podczas aplikacji cały czas tak świetne zapachy unosiły mi się obok nosa, że aż miałem ochotę spróbować jak to smakuje xD

Wady:
– być może cena, ale to tylko z pozoru. Zakładając, ze efekt byłby widoczny przez dwa miesiące, tak jak mówi producent to wcale nie wychodzi tak źle: 50ml na cztery opony + listwy, aplikując co dwa miesiące wychodzi 6 aplikacji/rok. Potrzebujemy zatem 300ml/rok, cena u @filtrytotupl za 500ml to aktualnie 48,49 zł, wychodzi, że na rok wydamy 29 zł – według mnie to nie duża cena za ładne i zabezpieczone opony
– jeśli tak jak ja masz starego gruza, to Twój stary gruz po zastosowaniu tego nadal będzie tylko starym gruzem xD

W komentarzu zdjęcia przed/po

#samochody #motoryzacja #cardetailing

Niektórzy motocykliści to tak…

Niektórzy motocykliści to tak potężne ameby że zamykałbym ich w łagrze odc. 2137
Stoję sobie przed przejściem dla pieszych, czekam na zielone. Słyszę z daleka że jedzie głośny motocykl. No głośniejszego nie słyszałem chyba nigdy. Jakiś szczyl na enduro z wybebeszonym tłumikiem jeździ po centrum miasta. Jeszcze na wysokich obrotach musiał przy ludziach jechać bo by go skręciło gdyby sobie darował.

Pięści mi się same zaciskają jak sobie przypomnę jak mnie napierdalały uszy kiedy koło mnie przejechał. To już nie nieprzyjemny hałas tylko narażenie na utratę słuchu. W centrum Wrocławia policja chyba jest głucha.

Przesłanie do motocyklistów. Nie róbcie tak jak on bo to świadczy o byciu wyjątkowo zjebanym człowiekiem. I tak jesteście głośni, a jak chcecie być lepiej widoczni to ubierajcie sobie kamizelki odblaskowe i stosujcie się do zasad ruchu drogowego. To że w kasku nie słychać tak dobrze nie znaczy że pieszym obok nie pękają bębenki.
#motoryzacja #motocykle #bekazpodludzi

Grupa Volkswagen, znana w…

Grupa Volkswagen, znana w skrócie jako VAG. Jeden z najpotężniejszych koncernów motoryzacyjnych na świecie, bohater Dieselgate, właściciel takich marek jak Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Lamborghini, Bentley, Scania, MAN, czy Bugatti. Zastanawialiście się kiedyś kto za nim stoi? Poniżej przedstawiam krótkie zestawienie:

Akcje VAG dzielą się w sposób następujący:

30,8% – Porsche Automobile Holding SE
24,5% – Zagraniczni inwestorzy instytucjonalni
14,6% – Qatar Holding LLC
11,8% – Land Dolna Saksonia
15,6% – Indywidualni inwestorzy
2,7% – Niemieccy inwestorzy instytucjonalni

Podział głosów którymi dysponują poszczególni akcjonariusze prezentuje się następująco (różnice w porównaniu do liczby posiadanych akcji wynikają z faktu, iż niektóre akcje są uprzywilejowane co do prawa głosu):

52.2% – Porsche Automobil Holding SE
20.0% – Land Dolna Saksonia
17.0% – Qatar Holding LLC
10.8% – Pozostali

Źródło powyższego: strona internetowa VAG.

Nie znamy postanowień statutu VAG, ale dostępne dane wskazują, iż decydujący głos jeśli chodzi o działania grupy VAG posiada Porsche Automobil Holding SE. A kto stoi za tą spółką? Dokładnych danych nie posiadam, ale z dostępnych danych wynika, iż są to rodziny Piëch oraz Porsche.

Nad całym koncernem czuwa rząd Dolnej Saksonii, który dzięki niemieckiemu prawu posiada możliwość zablokowania każdej próby wrogiego przejęcia koncernu przez podmiot spoza Niemiec.

#motoryzacja #samochody #ciekawostki #niemcy #vag #volkswagen #porsche #przemysl

Kurwa wczoraj miałem klientow…

Kurwa wczoraj miałem klientow na samochód xD cena 9k stan bdb wszystko co potrzeba udokumentowane, chłop 400km jechał do mnie, na miejscu był godzinę przed umówionym czasem więc musiałem urwać się z roboty specjalnie bo już wydzwaniał że on już jest i 400km jechał a mnie nie ma.. na miejscu 2 godziny oglądania auta, cały czas szwagier na linii, nawet dawał mu posluchać silnika przez telefon, wyszukiwał czego sie może dojebać, jak już nie miał co wymyślić to że koła zapasowego nie ma – a no nie ma bo fabrycznie był zestaw naprawczy xD nawet szwagier mowil mu przez telefon jaka cene ma proponowac.
Potem z kobietą nie mógł się dogadać czy może kupić to auto czy nie.. po jezdzie testowej stwierdził że coś stuka choć nic takiego nie miało miejsca.
To on daje 8500 i bierze a ja mówię 8800 i albo bierze za tyle albo kończymy spotkanie bo szkoda czasu.
Ale szwagier mówi że 8500 to max za to.
Mówię szwagra tu nie ma nie widzi tego auta, a po za tym to nie szwagier kupuje auto tylko wy.
Ostatecznie wyszło na to że chłop liczył na to że kupi to auto za 8500 i tylko tyle miał przy sobie gotówki xD kurwa nie rozumiem co ci ludzie mają we łbach – jadą 400km po auto na które ich nie stać. No ale tak to jest jak się janusz naogląda tvn turbo, udaje że coś wie i posiłkuje się szwagrem dając posłuchać silnik przez telefon xD
#janusze #szwagier #motoryzacja #januszebiznesu #beka #typowypolak