Cześć Mirki i Mirabelki. Z…

Cześć Mirki i Mirabelki. Z góry przepraszam jeśli zawołałem niepotrzebnie, ale chciałbym to nagłośnić. Bardzo proszę o pomoc.

Dzisiaj rano o godzinie 6:00 na DK 8 (Katowicka) w stronę Warszawy na 422 km (miejscowość Oddział/Nowa Bukówka) mój tata podczas wyprzedzania samochodu ciężarowego został przez niego zepchnięty (pic rel). Kierowca tira uciekł z miejsca zdarzenia. Niestety tata nie ma kamerki, a było ciemno więc szczegółów nie zapamiętał.

Czy znalazłaby się tu osoba, która widziała zdarzenie lub nagrała je przypadkiem?
Za chwilę zrobię znalezisko i umieszczę link w komentarzu.

#bekaztransa #tir #samochody #spedycja #motoryzacja #polskiedrogi #wypadek #drogi

Stawiam, że jedyna sie nad…

Stawiam, że jedyna sie nad tym na całym świecie zastanawiałam ale przynajmniej sobie pogadam do was.

Wiecie ruch lewostronny to zazwyczaj yolo wyspy więc obojętne, jeździjcie jak chcecie. Ale szukałam miejsc gdzie to jednak się łączy z ruchem prawostronnym i jak to jest rozwiązane.
No i wtedy wchodzi Lotus bridge – cały na biało:

#ciekawostki – pewnie tylko dla mnie ale spoko sprawa 😉 i troszeczke – #motoryzacja

Zgadzam się ze #zlomnik . To…

Zgadzam się ze #zlomnik . To były czasy zero głupich bus pasów zero parkometrów, zero bezsensownych zakazów parkowania, żadnych głupich bezsensownych skwerków tylko parkingi. I jeszcze ta cudowna reklama marlboro (ʘ‿ʘ) i kolorystyka samochodów . #warszawa #samochody #motoryzacja #lata90 #zalesie #transport

Ciężarówki i dostawczaki…

Ciężarówki i dostawczaki równie popularne teraz jak w 90. Ja zacznę poczciwy star 1142 jeździł w PRL jeździł w 90 jeździ teraz. Dziś jadąc do szkoły minąłem aż 3, możliwe że jest to jakiś specyficzny mikroklimat motoryzacyjny mojego zadupia ( ͡º ͜ʖ͡º) @oficer-prowadzacy #ciezarowki #motoryzacja #lata90 #glupiewykopowezabawy #transport #czarneblachy

Jan Paweł II w kabriolecie…

Jan Paweł II w kabriolecie Ferrari Mondial podczas wizyty w fabryce Ferrari, 4 czerwca 1988 roku.

Galeria

#starszezwoje – blog ze starymi grafikami, miedziorytami, rysunkami z muzeów oraz fotografiami

#historia #ciekawostkihistoryczne #gruparatowaniapoziomu #fotohistoria #motoryzacja #myrmekochoria

Siema. :D Mam pytanie. Jestem…

Siema. 😀 Mam pytanie. Jestem właśnie w trakcie szukania jakiegoś auta. Koniecznie z automatyczną skrzynią. Jeździłem już sporo na automacie, ale teraz przeglądając zdjęcia mam małą rozkminę, google niestety nie pomaga.

Co to jest rodzaj skrzyni? R jest na samej górze, nie ma w ogóle P – zatrzymuję na N? A to od „automatic” (D?), a sportowy załączam „z palca”? (╯°□°)╯︵ ┻━┻

#motoryzacja #samochody