Jeśli chodzi o dziwne…

Jeśli chodzi o dziwne samochody w dziwnych miejscach to ciężko pobić to zdjęcie. Anadol a8 stojący przed spalonym parlamentem w Abchazji. A8 jest już gatunkiem w pełni wymarłym w Turcji, był on totalną porażka konstrukcyjną i jakościową w 4 lata natłukli 1013 egzemplarzy. Fota jest z ’13 wiec autko ma minimalnie 30 lat i teraz zachodzi podstawowe pytanie dlaczego ono jeszcze w ogolę istnieje i jak ktoś je naprawia ? XD Jeździsz autem nieistniejący marki po teoretycznie nie istniejącym kraju, fajne combo. Jedynie co pewnie sprawiło że Anadol daje istnieje to laminatowe nadwozie i rama oraz toporne 1,6 forda które nawet jak padło to zostało zastąpione silnikiem z łady. Bebechy są pewnie w stylu kubańskim czyli wesoła ładomoskwiczowołga. trochę #carspotting #samochody #zlomnik #motoryzacja #abhazja