Mirki spod tagów #samochody…

Mirki spod tagów #samochody #motoryzacja jaka jest prawilna szkoła zmieniania biegu z 1 na 2 przy takim rozkładzie biegów?
Niebieski mi mówi, że wersja A, na prawie jazdy uczyli, że B. Który sposób lepiej wpływa na skrzynię? Który jest technicznie bardziej poprawny?
#pytanie

Klient zostawił ten samochód…

Klient zostawił ten samochód w salonie w ramach rozliczenia za nowe auto
Posiada książkę serwisową z oryginalnymi wpisami autoryzowanych serwisów ( widoczna na zdjęciach )
Bardzo dobry, dynamiczny i sprawdzony silnik Diesla 2.0 o mocy 170KM
Użytkowany przez osobę nie palącą
Garażowany
Autentyczny przebieg w 100%
Auto w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym.
Napęd 4×4

Raport historii autoDNA –
https://www.autodna.pl/vin/TMBLF73T6B9031987/auto/18d979a6554763c576d1b4a4e3b585fdb525c479

Ogłoszenie –
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-superb-2-wl-w-kraju-i-ksiazka-gwarancyjna-i-zadbany-i-4×4-i-fvat23-ID6BcsGq.html

FB: https://www.facebook.com/autoDNApl/photos/a.688134784539324/2130981710254617/

#bezwypadkowe #motoryzacja #samochody

„Mercedes benz klasa e…

„Mercedes benz klasa e cdi pakiet amg black series”

Auto oglądane przez fana który dopytywał przed wyjazdem co działo się z autem. Poinformowany został że tylko drzwi były lakierowane i auto jest bezwypadkowe.

„…na miejscu okazało sie ze kiepsko naprawiany byl prawy fartuch i kielich
szpachel już pęka
cały kiepsko posmarkany masą bitumiczną
sprzedawca bezczelnie twierdzi ze auto jest bezywpadkowe bo tak powiedzieli mu w tym serwisie a ja jestem oszustem i chce zanizyc cene
mało tego on jest pracownikiem tego serwisu a twierdzi ze on sie nie zna na autach a według niego tak jest dobrze i nie wygląda to na naprawiane
cały przód malowany a na masce na czujniku 1000 mikronów.
i klapa tył”

W Polsce auto miało kilaka drobnych szkód co sprawdziliśmy w autoDNA.

Link do ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-cdi-pakiet-amg-black-series-ID6B8ww3.html#385b3b8562

Link do raportu:
https://www.autodna.pl/vin/WDD2120251A104589/mercedes-benz-e-300-cdi-350-cdi-2987cm3-diesel/1c0a4151878b189a02b748c02f81a0bf2d784d16/autodna_vhr

VIN: WDD2120251A104589

FB: https://www.facebook.com/bezwypadkowe.net/photos/a.476709512360945/2011562695542278/

#motoryzacja #samochody #bezwypadkowe

„Audi q5 3.0tdi 240km…

„Audi q5 3.0tdi 240km s-line quattro led xenon skora f1 tempomat alu 20”

PL 09-2018 – 165 000 km
DE 01-2015 – 332752 km

Link do ogłoszenia:
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-q5-3-0tdi-240km-s-line-quattro-led-xenon-skora-f1-tempomat-alu-20-ID6BdRAz.html

VIN: WAUZZZ8R79A020884

FB: https://www.facebook.com/bezwypadkowe.net/photos/a.476709512360945/2012498205448727/

#motoryzacja #samochody #bezwypadkowe

Moda na pseudo suvy to…

Moda na pseudo suvy to najgorsze co jest na polskich drogach. Duże samochody prowadzone głównie przez ludzi którzy jeździć za bardzo nie potrafią i stwarzają tylko zagrożenie na drodze. Juz nie wspominając o parkowaniu i wykonywaniu manewrów.
#motoryzacja

Jak ja gardzę ruchem drogowym…

Jak ja gardzę ruchem drogowym w Polsce… Ostatnio jeżdżę sobie w ten sposób, że na krajówkach ustawiam sobie tempomat na jakieś 95 km/h, GPS pokazuje mi wówczas około 91-92 km/h i tak sobie jadę. Co prawda wielu kierowców jedzie ładnie za mną, propsy, ale niestety bardzo wielu musi mnie koniecznie wyprzedzić i to nierzadko z narażeniem życia, na centymetry kurwa. Wczoraj jakiś koleś w kabriolecie tak wyprzedzał, że musiałem przyhamować, bo by się nie zmieścił przede mnie, bo TIR z naprzeciwka był już blisko. Inna Karyna biednej hondzie jazz z Brajankiem na pokładzie, kilka kilometrów jechała mi dosłownie na zderzaku, jakieś 3 metry odstępu i polowała na sposobność wyprzedzenia, zrobiła to na zakazie, by po chwili skręcić na rozwidleniu w inną stronę, ma sa kra.

Bez kitu, tutaj dobrze chyba nigdy nie będzie, bo ludzie traktują drogę jak jakąś pierdoloną arenę walk.

Przydałaby się u nas funkcja społecznego podpierdalacza z certyfikowaną kamerką, który zgłaszałby wszystkich, którzy wyprzedzają go wówczas, gdy jedzie z maksymalną dopuszczalną, nawet bym im hajs z mandatów dawał.

#oswiadczenie #samochody #motoryzacja #prawojazdy #kierowcy #polskiedrogi

Śmiejecie się z kolesia który…

Śmiejecie się z kolesia który przeleciał nad rondem Citroënem… Przypomniało mi się że miałem coś podobnego ale na mniejszą skalę.

8 lat temu. Prawko chyba z pol roku. Jechałem zawieźć znajomych na dyskotekę. Była zima, śniegu nie było dużo ale ledwo co napadane i wieczór był to na drogach się utrzymywał.

Prosta droga, jechałem nią nie raz.

Że młody glupi i chciał jeszcze przed laskami się popisywać to oczywiście na liczniku więcej niż dozwolone a do tego spieszyło mi się bo jeszcze jeden kurs mnie czekał a ludzie już czekali.

Jadę rozpedzony, auto przede mną dopiero wyjechało z bocznej drogi. Z naprzeciwka wolne więc wymijam… Oj jakie było moje zdziwienie gdy okazało się że od niedawna są tam pasy a na ich środku są te dwie wysepki (jak na zdjęciu). Jeszcze nie zdążyli zamontować znaku na środku. Śnieg leżał więc nie było ich widać.

Wyjebalo nas (5 osób w aucie, auto 1.4t wagi) na jakiś metr nad ziemią że przeleciałem całe pasy i wyladowalismy dopiero na drugiej wysepce za nimi…

Jakim cudem nie wpadłem w poślizg? Nie mam pojęcia.

Tak samo jak nie wiem jakim cudem zderzak przedni cały. Opony po uderzeniu w kraweznik całe. Zawieszenie całe.

Ciekawe jaką minę musiał mieć koleś którego wyprzedzałem… Patrzy w lewo a tu obok niego w powietrzu wyprzedza go ET w starym Oplu Vectra xD

Wiem że nie ma się czym chwalić. Tak jakoś mi się przypomniało ( ͡º ͜ʖ͡º)

#motoryzacja #samochody #wypadek #przypau